Hej vårdgivare!
Du som är vårdgivare kan snabbt och enkelt remittera dina patienter till legitimerad naprapat Fredrik Jensen.

• Här under har du länken för att kunna ladda ner remissmallen (Adobe pdf formulär).
  • Denna fyller du i och skickar till fredrik@ryggochidrottskliniken.se
  • Du ber att patienten själv bokar in en tid för MSK Diagnostisk ultraljudsundersökning
  • Du uppmanar patienten att säga att det är du som har skickat dem. Då kan jag para ihop dem med deras ID-nummer.

Tryck här för att ladda ner remissen.

Det är Fredrik Jensen som själv gör bedömningen om en injektion är lämplig eller ej. Injektionen kan utföras vid detta tillfälle eller vid ett senare tillfälle (det blir ett nytt besök), till den kostnad som gäller för injektionen samt det eventuella extra besöket, enligt gällande prislista.

Injektion i axelleden